Beställa


Orderhuvudprocess:

Du frågar om produkten du köpt - "Mall personal frågar -" Personalen informerar dig om det slutliga försäljningspriset - "Kundtjänst informerar dig om att bekräfta beställningen -" Du bekräftar beställningen (eller avbryter beställningen) - "Ordna köpet order -" Beställningsprocessen avslutas . Beställningsstegen förklaras: 1. Välj produkter. När kvantiteten du köper överstiger vårt lager, kommer varan automatiskt att läggas till i kundvagnen under typen "Beställning".
2. När du har skickat beställningen måste du vänta på att YY-IC.COMs personal lämnar en offert.
3. YY-IC.se's inköpspersonal kommer att bekräfta vår senaste lagerkvantitet och göra en offert för att fastställa varornas inköpskostnad.
4. Baserat på inköpskostnaden, befintlig lagerkvantitet och din orderkvantitet kommer systemet automatiskt att beräkna det slutliga försäljningspriset.
Det slutliga försäljningspriset kan skilja sig från priset när du lägger beställningen, och priset kan öka eller minska. Eftersom priset beräknas helt baserat på faktiska marknadsprisförändringar, är vår prissättningsmekanism mer aktuell och transparent.
5. När det slutliga försäljningspriset har fastställts kommer YY-IC.COM kundtjänstpersonal att kontakta dig för att informera dig om det slutliga försäljningspriset och leveransdatum.
6. Du kan välja att avbryta eller bekräfta beställningen.
7. Efter att ha bekräftat betalningsordern kommer YY-IC.SE personal att ordna köpet och köpet.
8. Varorna skickas ut och beställningsprocessen är klar.

Vad är YY-IC.se?

YY-IC.se tillhör YYIC International Co., Limited. YY-IC.se där du snabbt kan hitta elektroniska komponenter. Sedan lanseringen 2008 har vi lager av elektroniska komponenter. Det totala lagret, värderat till mer än 460 000 artiklar, kommer från tillverkare av elektroniska komponenter och deras auktoriserade agent. Alla dessa produkter är tillgängliga för omedelbar leverans. Alla delar är garanti 100% ny original med perfekta funktioner.
Var är YIC International baserat?

Vi är ett team av mer än 28 proffs baserade på platser i Kina. YYIC Sedan 2008. Vi tror: Kvalitet är vår själ. Vilka är dina starka linjekort?
Hur använder jag ditt delsökningsverktyg?

Vi har gjort det snabbt och enkelt att söka i vårt lager var som helst på vår webbplats. På någon av YY-IC.se-webbsidorna, skriv bara in ditt artikelnummer och klicka på "Sök". Du kommer att få en uppsättning resultat, hitta den del du letar efter. Sedan kan du skicka in en offertförfrågan eller en offertförfrågan online. Vår YIC-villkors försäljningspartner kommer att kontakta dig inom kort med pris och leverans via e-post.
Vilka är dina starka linjekort?

Vi är speciella för IC-chips & IGBT-moduler för distributör av elektroniska komponenter. ICs distributionsmärken: VISHAY/IR, NXP, ON, INFINEON, ST, NS, MICROSEMI, XILINX, Analog Devices, ALTERA, TI, LATTICE, Broadcom, MAXIM, ATMEL, LINEAR, CYPRESS, FAIRCHILD, TOSHIBA, ACTELGO, INTERSIL, A , PMC och mer. IGBT/FET-moduler: SEMICRON, EUPEC, INFINEON, MITSUBISHI, FUJI, POWEREX, IXYS, IR, ASTEC och mer.
Hur gör man en beställning?

Genom att skicka in en offertförfrågan/offert från webbplatsen genom att fylla i formuläret med din förfrågningslista och kontaktinformation, eller skicka ett e-postmeddelande till [email protected], kommer vår försäljning att kontakta dig via e-post med offert till dig, efter din återbekräftelse av offert eller beställning godkänd, vänligen skicka den godkända beställningen eller bekräfta nyheter till vår försäljning med leveransinformation, kommer våra försäljningsvillkor att skicka Proforma-fakturan med vår bankinformation till dig. Kom ihåg att ange exakt artikelnummer, erforderlig kvantitet och tillverkare.
Det finns inget pris på produktsidan – vad gör jag?

Du kan skicka RFQ/Quote (URL: https://www.yy-ic.se/article/contact-us ) Fråga online eller ring oss eller maila oss på [email protected] för att kontrollera pris och lagerinformation igen. Vi kommer att erbjuda vår offert åt dig snarast och efter din bekräftande beställning skickar vi vår proformafaktura så att du kan göra betalningen.
Vilket leveranssätt kan stödja?

Vi skickar över hela världen med internationella kurirer som DHL, FedEx, UPS, TNT och EMS eller HongKong-post. Vanligtvis kommer vi att använda DHL/FedEx. Vi kan också använda kundens fraktkonto. Standardleveranstiden är 1-4 arbetsdagar (vanligtvis 2-3 dagar) beroende på destination. Andra fraktsätt kan diskuteras. Vi strävar efter att möta varje kunds behov. Mer information: URL:www.yy-ic.se/article/delivery-information
Vilka betalningsmetoder erbjuder du?

Vi accepterar banköverföring i förskott för nya kunders första beställning. Betalningsmetoder: Banköverföring / Telegrafisk överföring (T/T) till vårt HSBC-konto, Western Union, PayPal (kreditkort). Vi accepterar andra betalningssätt för speciell kund. Nettoperiod endast för klient med långvarigt samarbete. Om bankavgifter: Bankavgifter för banköverföring 15,00 USD till 30,00 USD, HK HSBC till HK HSBC, behöver inga avgifter. Observera att vi accepterar betalning i USD och EURO, GBP, HKD. Mer information: URL: www.yy-ic.se/article/payment-information
Kan jag få nätvillkor?

Vi har ett stort antal kunder, från pågående återkommande kunder till engångsköpare. Nettvillkoren kan utökas till återkommande kunder efter framgångsrik betalningshistorik hos oss.
Vad är garantin på de delar du säljer?

Vi garanterar kvaliteten i 60 dagar eller längre, sedan delarna skickades. Alla våra delar kommer med vårt eget certifikat om överensstämmelse som garanterar att delarna uppfyller alla tillverkarens specifikationer. Alla delar kommer att inspekteras och säkerställa 100% ny originaldel före leverans. Om delarna du får inte uppfyller tillverkarens form, passform och funktionsspecifikationer kommer vi att byta ut delarna eller återbetala dina pengar. Vår policy är: Om delarna avvisas vid inkommande inspektion av icke-funktionella skäl måste du kontakta oss inom 15 arbetsdagar för att begära en RMA. Om du har några fel eller problem med delarna under produktion, installation eller testning, vänligen kontakta oss: [email protected]
Kan jag skapa ett nytt konto på webbplatsen?

Du kan skapa och använda "Mitt konto" för att registrera dig eller logga in och överst på webbsidan. Där hittar du din förfrågningslista och redigerar din kontaktinformation och leveransinformation. För offerten skickar vi via e-post till dig så att du kan få mer detaljerad information. eller mejla oss [email protected]
Vad är din arbetstid?

Våra kontorstider är mån. till och med fre. AM9:30---PM11:30 Lör. AM10:00---17:00 (Kina standardtid) Tack för ditt stöd. Om några fler frågorons eller förfrågningar, vänligen maila oss. Din e-postadress: [email protected]